مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 02:152017-04-19حوادث

بی احتیاطی راننده نیسان، علت بروز حادثه ریلی هاشم آباد گرگان


مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه لوکوموتیو قطار با یک دستگاه خودرو نیسان در روستای هاشم آباد گرگان، گفت: بی احتیاطی راننده نیسان در هنگام عبور از گذرگاه علت این حادثه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه گلستان، محمدرضا قربانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر چهارشنبه یک نیسان حامل بار در حین آمدن یک دستگاه لوکوموتیو، به طور ناگهانی روی خط راه آهن در محل گذرگاه روستای هاشم آباد گرگان توقف کرد و لوکوموتیوران بعد از مشاهده این وسیله نقلیه نتوانست به موقع ترمز کند و برخورد صورت گرفت.

وی علت این حادثه را توقف راننده نیسان بر روی ریل راه آهن عنوان کرد و افزود: اگر لوکوموتیوران اقدام به موقع برای ترمز را انجام نمی داد شدت حادثه بیشتر از این می شد.

قربانی خاطرنشان کرد: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه جاده ای که به خط راه آهن نزدیک می شود باید در فاصله 5 متری خط را آهن توقف کند، سمت چپ و راست خودش را کنترل کند و زمانی که وسیله نقلیه ریلی نیست، اقدام به حرکت کند.

وی اضافه کرد: راننده این وسیله نقلیه به خاطر عجله ای که داشت با وجود اینکه دیده بود لوکوموتیو در حال آمدن است، قصد عبور از این گذرگاه را داشت که خودرو وی خاموش می شود و این اتفاق رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احتیاطی راننده نیسان، علت بروز حادثه ریلی هاشم آباد گرگان

بی احتیاطی راننده نیسان، علت بروز حادثه ریلی هاشم آباد گرگان