مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 20:352017-04-19دانش

اعطای مشوق های قانونی به مناطق ویژه علم و فناوری


دبیر کل شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری از تلاش این شورا برای اعطای مشوق های قانونی به مناطق ویژه علم و فناوری خبر داد و گفت: در حال حاضر مناطق ویژه علم و فناوری به تازگی فعال شده و با موانع قانونی مواجه شده اند و اعطای این مشوق ها می تواند در توسعه فعالیت .

- دبیر کل شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری از تلاش این شورا برای اعطای مشوق های قانونی به مناطق ویژه علم و فناوری خبر داد و گفت: در حال حاضر مناطق ویژه علم و فناوری به تازگی فعال شده و با موانع قانونی مواجه شده اند و اعطای این مشوق ها می تواند در توسعه فعالیت های این مناطق موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید احمدی در حاشیه صد و پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف (علوم، تحقیقات و فناوری)، با بیان اینکه سه موضوع در دستور کار این جلسه بوده است، افزود: نحوه اعطای مشوق های مالی و غیر مالی به شرکت ها و موسسات مستقر در مناطق ویژه علم و فناوری از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بوده است.

وی دراین باره توضیح داد: در حال حاضر شرکت های دانش بنیان و مناطق آزاد ویژه بر اساس قوانین و آیین نامه هایی که دارند از مشوق های قانونی برخوردار هستند و برای شرکت های مستقر در مناطق ویژه علم و فناوری نیازمند آیین نامه هایی تجمعی برای اعطای این مشوق ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مشوق های قانونی به مناطق ویژه علم و فناوری

اعطای مشوق های قانونی به مناطق ویژه علم و فناوری