مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 18:202017-04-19دانش

آمادگی موسسات پژوهشی ایران برای همکاری با ایتالیا


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری ایران از همکاری با ایتالیا استقبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید احمدی امروز در اولین نشست علوم، فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایتالیا در دانشگاه شهید بهشتی افزود: در طول تاریخ همواره تعاملات علمی و فرهنگی دو کشور و مهاجرت دانشمندان به کشورهای یکدیگر وجود داشته و از علوم و فناوری های یکدیگر بهره مند می شدند و دو کشور نقش و تأثیر زیادی نیز در ارتقا و پیشرفت علمی دنیا داشته اند.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: ایران و ایتالیا به عنوان دو کشور با سابقه و دارای تمدن کهن و اصیل در دنیا مطرح بوده اند و قطعاً دلیل ایجاد این تمدن برای هر دو کشور چیزی جز دانشمندان برجسته و دانش و علم تولید شده و خدمات علمی دو کشور نبوده است.

دبیرکل شورای عالی عتف اظهار کرد: خوشبختانه در عصر حاضر در هر دو کشور ایران و ایتالیا ظرفیت ها و پتانسیل های لازم جهت بازآفرینی و احیای تعاملات علمی و فناوری به عنوان زیر بنای همکاری ها و تعاملات اقتصادی و اجتماعی وجود دارد.

وی تصریح کرد: وجود حدود 4.

5 میلیون دانشجو، 100 هزار عضو هیأت علمی، 100 هزار نفر دانشجوی دکترای تخصصی و 800 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد، 39 پارک علم و فناوری و 180 مرکز رشد علم و فناوری، موقعیت بالای علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی موسسات پژوهشی ایران برای همکاری با ایتالیا

آمادگی موسسات پژوهشی ایران برای همکاری با ایتالیا