مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 18:052017-04-19سياسي

برخورد با هرگونه اقدام غیرقانونی کاندیداها و مدیران مسؤول رسانه ها


اولین نشست بررسی های آسیب های اجتماعی شهر تهران در سال 96 با موضوع مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، روز سه شنبه 29 فروردین ماه، با حضور سردار زاهدیان فرمانده پلیس مواد مخدر، - سردار ساجدی نیا فرمانده پلیس پایتخت و مسؤولان دستگاه های متولی به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستان تهران چهار محور پیشگیری، درمان، صیانت و مقابله در مبارزه با مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و گفت: برای مقابله با مواد مخدر باید در این چهار حوزه برنامه­ریزی شود که قوه قضاییه در حوزه مقابله و پیشگیری بیشتر می تواند دستگاه ها را همراهی کند.

جعفری دولت آبادی با بیان این نکته که مبارزه با مواد مخدر باید به دغدغه اصلی مسؤولان تبدیل شود، افزود: این دغدغه وجود دارد اما برای مبارزه قاطع­تر، باید این موضوع دغدغه اصلی مسؤولان مرتبط با مواد مخدر باشد.

وی از افزایش مصرف مواد مخدر، کاهش سن اعتیاد، افزایش تعداد معتادان و معتادان متجاهر به عنوان شاخص هایی یاد کرد که از بعد از انقلاب به دلیل کثرت جمعیت و برخی علل، مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده و بر ضرورت تحلیل علمی و آسیب شناسی این مسئله تاکید نمود.

تمرکز مبارزه بر عوامل باندهای کلان و عمده قاچاق مواد مخدر نکته دیگری بود که مورد توجه دادستان تهران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با هرگونه اقدام غیرقانونی کاندیداها و مدیران مسؤول رسانه ها

برخورد با هرگونه اقدام غیرقانونی کاندیداها و مدیران مسؤول رسانه ها