مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 15:212017-04-19دانش

جشنواره غذای ملل در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد


جشنواره غذای ملل در دانشگاه فردوسی مشهد با شرکت 60 نوع غذا از 23 کشور دنیا برگزار شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید سالاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، "گفت: سومین جشنواره فرهنگ ملل با رویکرد مشهد 2017 با هدف ایجاد یک پل و تعامل بین فرهنگ ها و ملل مختلف بین دانشجویان خارجی تحصیل کننده در دانشگاه فردوسی مشهد طراحی شده است.

وی بیان کرد: در سال های قبل تعداد دانشجویان خارجی این دانشگاه 400 دانشجو از هشت کشور، در سال گذشته900 دانشجو از 14 کشور و اکنون دارای 1500 دانشجو از 23 کشور دنیا است.

عضو هیات علمی گروه بهداشت مواد غذایی دانپزشکی دانشگاه فردوسی مشهدفرهنگ غذایی را یکی از مهمترین علل ارتباط فرهنگ ها دانست و افزود: رویکر ما در این مسابقه این است که با چشیدن غذاهای فرهنگ های مختلف به تاریخ آن ملل پی ببریم.

سالاری ادامه داد: برای دانستن تاریخ یک ملت شاید نتوانیم بناهای تاریخی آن را در دانشگاه فردوسی مشهد بیاوریم اما با مطرح شدن مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام فضای مناسبی فراهم شده تا تعامل بین فرهنگی در مهد علمی خراسان و در دانشگاه فردوسی مشهد اتفاق بیفتد.

وی در خصوص ارزیابی غذاها، گفت: طی جلسات با دانشجویان آیت هایی را به عنوان ارزیابی به آنها اعلام کردیم و از هر کشور سه غذا ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غذای ملل در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

جشنواره غذای ملل در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد