مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 فروردین 1396 ساعت 18:552017-04-17سياسي

تجربه های مسوول برگزاری مناظره های تلویزیونی انتخابات 92


علی دارابی، معاون امور استان های سازمان صداوسیما در سال 92، معاون سیما و مسؤول برگزاری مناظره ها بود.

او در نشست «بررسی مناظره های انتخاباتی تلویزیون» حاضر شد و در بخشی از صحبت هایش با اعتقاد بر اینکه صداوسیما، - علی دارابی، معاون امور استان های سازمان صداوسیما در سال 92، معاون سیما و مسؤول برگزاری مناظره ها بود.

او در نشست بررسی مناظره های انتخاباتی تلویزیون حاضر شد و در بخشی از صحبت هایش با اعتقاد بر اینکه صداوسیما، سازمانی یاددهنده و یادگیرنده است، ادامه داد: بر همین اساس سعی کردم از تجربیات مناظره های سال 88 در سال 92 استفاده بهینه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دارابی در توضیح نشست امروز با عنوان مناظره های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری نوشته است: امروز در نشست "مناظره های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری ایران" در دانشگاه صداوسیما با مروری بر تجربیات برگزاری مناظره های ریاست جمهوری در سیما، سخنرانی کوتاهی با موضوع شرایط برگزاری و نتایج مناطره های سال 1392 داشتم.

در این نشست تخصصی دکتر حسام الدین آشنا، دکتر غلامرضا غلامی، دکتر رضا پورحسین، دکتر محمد مهدی اسماعیلی، دکتر داوود نعمتی انارکی، سیدامیر سیاح و حسین فردرو حضور داشتند که با استقبال اساتید و دانشجویان همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه های مسوول برگزاری مناظره های تلویزیونی انتخابات 92

تجربه های مسوول برگزاری مناظره های تلویزیونی انتخابات 92