مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 فروردین 1396 ساعت 11:102017-04-17اجتماعي

تشرف 47 گردشگر مسیحی به حرم رضوی


47 گردشگر مسیحی به حرم رضوی مشرف شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکز خراسان رضوی ،این گردشگران مسیحی از 5ملیت مختلف از کشورهای آلمان، هلند، سوییس، دانمارک، مکزیک و فنلاند از بخش های مختلف حرم مطهر رضوی از جمله موزه ها و رواق ها بازدید کردند.

جهانگرد آلمانی از اعضای این گروه گردشگری در حاشیه این بازدید گفت: این مکان مقدس برای من بسیار غافلگیرکننده و ارزشمند است، زیرا در این مکان انسان احساس آرامش بسیار زیادی دارد.

فرانک نیگه من افزود: ساخت وساز و معماری موجود در حرم چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند، زیرا این معماری ادامه معماری 500 سال گذشته است و نمای بسیار زیبایی را برای مخاطب به همراه دارد.

دکتر جو اسکراد یکی دیگر از گردشگران حاضر در این گروه گفت: برای دومین بار است که به حرم امام رضا(ع) مشرف می شود و در هر بازدید به خوبی دریافته است بسیاری از خادمان این آستان مبارک روابط بسیار دوستانه ای با انسان برقرارمی کنند و نیز بسیار خوش اخلاق و مهربانند .

او افزود: وجد و شوق معنوی درونی انسان غیرقابل بیان است و احساسی همانند حضور در اماکن معنوی ویژه مسیحیت را برای انسان به ارمغان می آورد.

مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در این مراسم برای گردشگران غیرمسلمان دوره حرم شناسی برگزار و به هر یک از آنان بسته فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف 47 گردشگر مسیحی به حرم رضوی

تشرف 47 گردشگر مسیحی به حرم رضوی