مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 فروردین 1396 ساعت 19:552017-04-16سياسي

تشرف بانوی بلاروسی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی


بانوی بلاروسی در حرم مطهر امام رضا(ع) به دین اسلام تشرف یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیم"ا، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: اولکا اونستویچ بانوی 26 ساله در دومین تشرف خود به حرم مطهر رضوی، شهادتین را بر زبان آورد و مسلمان شد.

جواد هاشمی نژاد افزود: او پیش از سفر اخیر خود به ایران، به صورت گردشگر دو مرتبه به ایران سفر کرده است و یک بار به حرم مطهر رضوی وارد شده بود.

او گفت: این بانوی جوان بلاروسی در سفرهایش به ایران و بازدید از حرم مطهر رضوی، با فرهنگ دینی مردم ایران آشنا و به آن علاقه مند شد.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: رشته تحصیلی خانم اونستویچ در بلاروس مطالعه زبانهای خارجی است و این بانوی تازه مسلمان با فراگیری زبان عربی، قرآن کریم را مطالعه کرده بود.

هاشمی نژاد گفت: او از طریق مطالعه قرآن و همچنین همنشینی با مسلمانان دیگر، علاقه اش نسبت به دین اسلام افزایش یافت و تصمیم گرفت تا در سفر بعدی به ایران در بارگاه رضوی، مسلمان شود.

پارسال دو میلیون و 500 هزار زائر غیرایرانی در حرم مطهر امام رضا(ع) حضور یافتند که از این تعداد 11 هزار نفر گردشگران غیرمسلمان کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف بانوی بلاروسی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی

تشرف بانوی بلاروسی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی