مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 فروردین 1396 ساعت 10:262017-04-09سياسي

تشریح ویژه برنامه های روز ارتش/ برگزاری رژه در 29 فروردین


رییس سازمان تربیت بدنی ارتش به تشریح ویژه برنامه های روز ارتش و سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلام ایران در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت29 فروردین روز ارتش و سالروز شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد به تشریح برنامه های ارتش به مناسبت این ایام پرداخت و گفت، برنامه های سازمان تربیت بدنی ارتش از فردا دوشنبه همزمان با سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی آغازمی شود.

وی ادامه دارد: برنامه های سازمان تربیت بدنی ارتش با حضور مسئولان تربیت بدنی در بهشت زهرا با اهدای گل به مزار شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی و دیگر شهدا آغاز می شود و بعد از آن با حضور در حرم مطهر امام خمینی ره و تجدید میثاق با آرمانهای ایشان ادامه پیدا می کند.

امیر فولادی برنامه دیگر این سازمان را برگزاری مسابقات برای جانبازان اعلام کرد و گفت: از روز دوشنبه برنامه ها با مسابقات برای جانبازان کلیه نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی ادامه داد : نیروهای ارتش به مناسبت هجدهمی سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی 18 قلعه کشور را فتح می کنند و مسابقاتی هم برای بازنشستگان و پیش کسوتان خواهیم داشت همچنین به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های روز ارتش/ برگزاری رژه در 29 فروردین

تشریح ویژه برنامه های روز ارتش/ برگزاری رژه در 29 فروردین