مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 فروردین 1396 ساعت 10:502017-04-04سياسي

انتشار ششمین پادکست کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان


«درختم چتر خود را می گشاید» عنوان ششمین پادکست کتابخانه ملی کودکان و نوجوان ایران است که همزمان با روز طبیعت و روز جهانی کتاب کودک منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

- درختم چتر خود را می گشاید عنوان ششمین پادکست کتابخانه ملی کودکان و نوجوان ایران است که همزمان با روز طبیعت و روز جهانی کتاب کودک منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، در این پادکست صدای نویسندگانی چون مصطفی رحماندوست، هوشنگ مرادی کرمانی، ناصر ایرانی، رضی هیرمندی، جعفر ابراهیمی (شاهد)، محمدرضا یوسفی و افسانه شعبان نژاد شنیده می شود که مجموعه درختم چتر خود را می گشاید را خوانده اند.

پادکست حاضر با صدای زنده یاد عباس یمینی شریف آغاز می شود و سپس بخشی از فیلم بی بی چلچله به کارگردانی کیومرث پوراحمد به گوش می رسد.

در این شماره صفحاتی از کتاب های درخت بخشنده اثر شل سیلوراستاین و ترجمه رضی هیرمندی، نخل اثر هوشنگ مرادی کرمانی، صدای صنوبر و شعر پرنده اثر افسانه شعبان نژاد، بوی کال یاس و بوی گنجشک اثر جعفر ابراهیمی (شاهد)، از شکوفه تا درخت اثر رضی هیرمندی، راز جنگل سبز اثر ناصر ایرانی، شاخه ها در باد، ریشه ها در خاک اثر مصطفی رحماندوست و بزبزی و درخت آسوری اثر محمدرضا یوسفی گرد آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ششمین پادکست کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان

انتشار ششمین پادکست کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان