مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 22:102017-03-30حوادث

نجات مرد مصدوم درارتفاعات استان با امداد هوایی


مرد 50 ساله ای که در ارتفاعات کوه شب لیز روستای بابا حاجی کهگیلویه و بویراحمد دچار حادثه شده بودبا تلاش امدادگران نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد،رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و پس از آتل بندی چهار اندام،بی حرکت سازی کامل ستون مهره ها، اکسیژن تراپی ،کنترل خونریزی و پانسمان مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

پورانفرافزود: انتقال یک مصدوم تیر خورده در منطقه امامزاده بی بی حکیمه (س) و 2 مادر باردار دیگر در شهرستان چرام و دیشموک نیز پیش از این در ایام نوروز از طریق امداد هوایی انجام شد.

جلال پورانفر با بیان اینکه 39 پایگاه امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از 60 دستگاه آمبولانس در تعطیلات نوروز امسال مشغول امداد رسانی هستند ادامه داد:270 نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند تا 16 فروردین 96 در این استان خدمات رسانی می کنند.

وی گفت:پیش از این به دلیل سخت گذر بودن برخی مناطق استان و فاصله طولانی با بیمارستانها و مراکز درمانی در مرکز استان امکان امداد رسانی به صورت زمینی وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مرد مصدوم درارتفاعات استان با امداد هوایی

نجات مرد مصدوم درارتفاعات استان با امداد هوایی