مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 18:552017-03-30سياسي

پس از نظر شورای نگهبان، می توان گفت چه کسانی پای وحدت ایستاده اند!


مراحلی که تا کنون رسما اعلام شده، مراحلی است که جمنا در حال پیمودن آن است، هیچ چیز پشت پرده ای وجود ندارد و مجمع تشکیل شده و 17 فروردین ماه نیز قرار است مجمع دوم تشکیل شود و افراد در آن به رأی گذاشته شوند و در نهایت کسانی که از بین این افراد انتخاب می شوند، - در اردیبهشت ماه پیش روی، ایران شاهد دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز خواهد بود.

دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهرها و روستاها در اواخر ماه آینده رقم خواهد خورد تا عرصه سیاسی در بهار امسال، با تغییر در قوه مجریه آغاز شود.

در این میان، جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب، چشم به هم قطارهای خود دوخته اند تا راه های رسیدن به ائتلاف و وحدت را هر چه زودتر پشت سر گذارند؛ اما در هر دو جریان اصلی سیاسی کشور، واگرایی ها و همگرایی ها بین گروه های وابسته، با شدت و حدت متفاوتی وجود دارد.

شخصیت های برجسته هر یک از جریانات نیز در تلاش اند تا با تأکید بر مشترکات، از فرصت چند ماهه مانده نهایت استفاده را ببرند.

عبدالرضا مصری درباره فعالیت های جمنا گفت: مراحلی که تا کنون رسما اعلام شده، مراحلی است که جمنا در حال پیمودن آن است.

هیچ چیز پشت پرده ای وجود ندارد و مجمع تشکیل شده و 17 فروردین ماه نیز قرار است مجمع دوم تشکیل شود و افراد در آن به رأی گذاشته شوند و در نهایت کسانی که از بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از نظر شورای نگهبان، می توان گفت چه کسانی پای وحدت ایستاده اند!

پس از نظر شورای نگهبان، می توان گفت چه کسانی پای وحدت ایستاده اند!