مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 16:102017-03-30اقتصادي

صنعتی کردن ابزار آلات کشاورزی با تلاش چند نسل+ فیلم


این کارخانه کمباین و تراکتور توانسته است برای 2 هزار نفر اشتغالزایی کند - علم و تلاش موجب شده است تا آقای چلنگری با دریافت تندیس کیفیت اروپا به فکر ساخت کارخانه کمباین و تراکتور با اشتغالزایی 2 هزار نفر برسد.

با تلاش چهار نسل این مجموعه صنعتی از یک واحد به مجتمع 6 واحدی رسیده است و تاکنون با سرمایه خانوادگی 250 نفر را مشغول به کار کرده است .

هادی چلنگری مدیر کنترل کیفی کارخانه گفت : سعی کردیم ماشین آلات را طوری طراحی کنیم تا از نظر کیفی و کمی مناسب باشد و قابل رقابت با مشابه های خارجی باشد .

محمد چلنگری مدیر عامل کارخانه هم گفت : بخش تحقیق و توسعه این مجموعه توانسته است با طراحی های به روز خودش هم از لحاظ داخلی و هم از لحاظ خارجی ، تامین کننده باشد .

حامد چلنگری مسئول واحد تحقیق و توسعه نیز گفت : روزی 6 دستگاه تولید داریم که سالانه با احتساب تعطیلات ، 2 هزار دستگاه در سال می شود.

محمود چلنگری مدیر تولید هم گفت : از دولت انتظار داریم ما را حمایت کنند تلاش برای صنعتی کردن ابزارآلات کشاورزی ، عامل کمک کننده برای کاهش تخریب خاک و استفاده از کودهاست بطوریکه همزمان هم می تواند تولید مواد غذایی در مزرعه ها را افزایش دهد.

ضمن اینکه سیاست گذاری های صحیح و حمایت از تولید کننده موجب رونق تولید ملی در بخش کشاورزی می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی کردن ابزار آلات کشاورزی با تلاش چند نسل+ فیلم

صنعتی کردن ابزار آلات کشاورزی با تلاش چند نسل+ فیلم