مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 15:352017-03-30حوادث

کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی


تعداد کشته های جاده های استان در این ایام تاکنون 3 فوتی گزارش شده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل 14 فوتی گزارش شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، دبیر کمیته حمل و نقل ستاد سفرهای نوروزی استان با اعلام کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت درمحورهای مواصلاتی استان یزد گفت: تعداد کشته های جاده های استان در این ایام تاکنون 3 فوتی گزارش شده است در حالیکه این تعداد در مدت مشابه سال قبل 14 فوتی گزارش شده بود.

نقصان محمدی اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب دوربین های هوشمند در محورهای مواصلاتی استان و هماهنگی کامل دستگاههای مرتبط با حوزه حمل و نقل را از دلایل کاهش حوادث منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان دانست.

وی بیشترین حجم سفرها و تردد در جاده های استان را در تاریخ های بین دوم تا چهارم فروردین ماه اعلام کرد و افزود: این تعداد حجم سفرها نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیته حمل و نقل ستاد سفرهای نوروزی استان خواب الودگی و واژگونی خودرو را یکی از عوامل بروز حادثه در جاده های استان دانست و افزود: مکانهایی در محورهای مواصلاتی استان پیش بینی شده است که رانندگان بتوانند توقف و استراحت کافی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی

کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی