مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 15:352017-03-30سياسي

مراسم گرامیداشت قیام دهم فروردین مردم یزد


حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در این مراسم با اشاره به مجاهدت ها و ایثار مردم در راه پایداری نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد:همه باید مواظب باشند تا آفتی به این نظام وارد نشود.

- مراسم گرامیداشت قیام دهم فروردین مردم یزد و یو م الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی امروز با حضورایت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد،میرمحمدی استاندار،تابش رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان و اقشار مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی سخنران این مراسم با اشاره به قیام مهم و تاثیرگذار مردم یزد در دهم فروردین سال 57 یاد و خاطره شهدای قیام دهم فروردین مردم یزد را گرامی داشت و گفت: قیام مردم در این روز برای اسلام بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 بعنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از مردم و مسئولان خواست در راستای تحقق این شعار و رونق کار و تولید در کشور تلاش کنند سخنران این مراسم با اشار به اینکه نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی بنیان نهاده شده خیلی از سرنوشت ها را به دست خود مردم دانست و از مردم خواست در راستای رونق تولید و اشتغال فعالیت کنند حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی با اشاره به مصداق هایی از توجه ائمه اطهار به موضوع کار و اشتغال، تلاش مسئولان در جهت اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت قیام دهم فروردین مردم یزد

مراسم گرامیداشت قیام دهم فروردین مردم یزد