مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 15:202017-03-30سياسي

از خدمات هوشمندسازی منطقه آزاد انزلی رونمایی شد


هوشمندسازی منطقه آزاد انزلی در راستای استقرار دولت هوشمند با هدایت مرکز فاوا ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات، بانک مرکزی، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی یکی از دستاوردهای افتتاح شده ویژه دولت در ایام نوروز 96 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (پنجشنبه) رییس جمهور به منظور افتتاح و آغاز چندین طرح استانی وارد رشت شد و در این سفر سامانه شهر هوشمند منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

سامانه شهر هوشمند منطقه آزاد انزلی، یک سامانه جامع جهت یکپارچه سازی انواع خدمات هوشمند شهری است که این امکان را فراهم می سازد که انواع دارایی ها و خدمات شهری بصورت یکجا مدیریت و کنترل شود.

این سامانه که برای اولین بار در کشور بر بستر شبکه ارتباطی ایرانسل در منطقه آزاد انزلی راه اندازی شده است که از انواع فناوری های نوین به ویژه خدمات اینترنت اشیاء بهره می گیرد که در فاز اول خدماتی مانند مدیریت هوشمند پسماند، آبیاری هوشمند فضاهای سبز، مدیریت هوشمند روشنایی معابر، مدیریت هوشمند پارکینگ های شهری، اندازه گیری سطح آب مخازن و پایش کیفیت هوا و سرعت وزش باد را در این منطقه ارائه می دهد.

همچنین خدمت دیگری که در منطقه آزاد انزلی ارائه می گردد، خدمات هوشمند شهروندی مبتنی بر راهکار جامع NFC بر بستر شبکه ایرانسل، مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خدمات هوشمندسازی منطقه آزاد انزلی رونمایی شد

از خدمات هوشمندسازی منطقه آزاد انزلی رونمایی شد