مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 14:352017-03-30سياسي

بازدید نماینده مردم رشت از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در محل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان از نحوه اجرای خدمات در این ستاد بازدید و از زحمات این تلاشگران قدردانی کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی جعفرزاده امروز با حضور در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از نحوه اجرای خدمات در این ستاد بازدید و از زحمات این تلاشگران قدردانی کرد.

وی؛ فراهم کردن فضای مناسب و ارائه خدمات جهت حضور مسافران در استان را رسالت فعالان حوزه سفر گیلان دانست و افزود: حضور مسافر موجبات بهبود اشتغال و اقتصاد مردم استان را فراهم خواهد کرد که باید از این فرصت بهره مند شویم .

جعفرزاده نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را سرلوحه فعالیت های اجرایی در سال جدید قلمداد کرد و گفت: توسعه زیر ساخت های گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در استان در جهت افزایش تولید و ایجاد اشتغال یک ضرورت است.

این مسئول بر لزوم توانمندسازی پتانسیل های موجود در مناطق گردشگری و روستاهای بکر تاکید و خاطرنشان کرد: با تحقق این امر می توان در راستای بهبود زیرساخت ها و در نهایت جلب مشارکت سرمایه گذاران گام برداشت.

جعفرزاده ؛ زیبایی منحصر به فرد گیلان و کمک به شناسایی جاذبه های گیلان را اصلی مهم در ترویج انواع گردشگری خواند و گفت: باید فضای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده مردم رشت از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان

بازدید نماینده مردم رشت از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان