مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 13:202017-03-30پزشكي

جان باختن 12 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سبزوار


معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از 25 اسفند تاکنون، 12 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده های ارتباطی شهرستان سبزوار جان خود را از دست دادند.

- هادی عباس آبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 1780 ماموریت توسط اورژانس در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن انجام شد و از این تعداد 1472 ماموریت برای بیماران و 308 ماموریت نیز مربوط به حوادث جاده ای بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع این ماموریت ها به 1476 بیمار غیرتصادفی و 511 مصدوم تصادفات رانندگی ارائه خدمت شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه در این مدت 29 نفر به علت بیماری و 12 نفر نیز بر اثر حوادث رانندگی در این منطقه جان باخته اند، عنوان کرد: بالگرد اوژانس هوایی سبزوار نیز با چهار سورتی پرواز 11 بیمار و مصدوم بدحال در نواحی غربی خراسان رضوی را به مراکز درمانی سبزوار منتقل کرده است.

عباس آبادی تصریح کرد: پنج ایستگاه سلامت نیز در تعطیلات نوروزی در منطقه مستقر شده که در این مدت به 808 زائر و مسافر خدمات درمانی ارائه کرده اند که 801 مورد این خدمات سرپایی بوده و هفت نفر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 12 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سبزوار

جان باختن 12 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سبزوار