مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 13:162017-03-30بين الملل

اولاند: مذاکرات بریتانیا و اتحادیه اروپا تا روشن نشدن شرایط خروج لندن، متوقف شود


رییس جمهور فرانسه تاکید کرد قبل از شروع مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و آینده روابط دو طرف ابتدا لندن می بایست شرایط خروج خود را به وضوح بگوید.

- اولاند: مذاکرات بریتانیا و اتحادیه اروپا تا روشن نشدن شرایط خروج لندن، متوقف شود رییس جمهور فرانسه تاکید کرد قبل از شروع مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و آینده روابط دو طرف ابتدا لندن می بایست شرایط خروج خود را به وضوح بگوید.

"، فرانسوآ اولاند رییس جمهور فرانسه در گفت وگوی تلفنی با ترزا می نخست وزیر بریتانیا درباره برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) گفت مذاکرات آینده روابط طرفین فعلا نباید انجام بگیرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، رییس جمهور فرانسه روز پنج شنبه (امروز) به تراز می گفت تا زمانی که چگونگی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا معلوم نشده گفت وگویی درباره آینده روابط لندن با بروکسل انجام نگیرد.

رییس جمهور فرانسه در گفت وگوی تلفنی به خانم می گفت مذاکرات باید در فضای روشن و سازنده انجام بگیرد و می بایست تردیدها رفع شده و باید به منافع و قواعد 27 کشور دیگر کاملا احترام گذاشته شود.

وی تصریح کرد، مذاکرات برگزیت اول باید وضعیت شهروندان اروپایی در بریتانیا را مشخص و حقوق آنان را تعیین نماید همچنین مواردی را که برای خروج وجود دارد روشن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولاند: مذاکرات بریتانیا و اتحادیه اروپا تا روشن نشدن شرایط خروج لندن، متوقف شود

اولاند: مذاکرات بریتانیا و اتحادیه اروپا تا روشن نشدن شرایط خروج لندن، متوقف شود