مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 23:012017-03-29سياسي

مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منتشر شد


جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی «جمنا» در پاسخ به دغدغه ها و نگرانی های دلسوزان و نیروهای انقلاب از وضعیت جهانی، منطقه ای و داخلی مرامنامه ای منتشر کرد.

- جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمنا در پاسخ به دغدغه ها و نگرانی های دلسوزان و نیروهای انقلاب از وضعیت جهانی، منطقه ای و داخلی مرامنامه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، متن کامل مرامنامه جبهه مردمی که چهارشنبه از سوی روابط عمومی جمنا منتشر شد به شرح زیر است: انقلاب اسلامی ایران با تجربهای که از سالها حاکمیت جمهوری اسلامی کسب کرده است به سرمایهای ارزشمند از دستاوردهای فکری و عملی دست یافته است.

هراندازه که بر میدان تأثیر و عمق نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی افزون میشود، چالشهای پیش روی انقلاب نیز جدیتر و سازمان یافته تر میشود.

در چنین شرایطی نیاز به سازمان دهی جدیدی در نیروهای انقلاب اسلامی به نحوی که بتواند وحدت همه نیروها و تشکلهای انقلابی، بصیرت ژرفتر و مشارکت هوشمندانهتر مردم را تأمین کند احساس میشود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر پایه درک عمیق از شرایط موجود برای گشودن راهی هموارتر به سوی آیندهای بهتر تشکیل شده است.

الف.

مبانی اعتقادی: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مبانی پنجگانه زیر اعتقاد و ایمان راسخ دارند و حاضرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منتشر شد

مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منتشر شد