مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 18:052017-03-29اقتصادي

70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای وارد بازار کار می شوند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و دبیر ستاد ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: 70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای وارد بازار کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"؛ دکتر شفیعی گفت: این دانشگاه و دانشگاه جامع علمی کاربردی از دانشگاه های تقاضامحور هستند و با کمال افتخار اعلام می کنیم که بیش از 70 درصد از فارغ التحصیلان مان وارد بازار کار می شوند و اصلا صنعت و بازار منتظر است تا یک دانشجوی فنی و حرفه ای فارغ التحصیل شود.

استاد تمام دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به مقوله ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای باید بتوانند نیاز بازار را برآورده کنند.

وی با تقسیم دانشگاه ها به دو دسته، اظهار داشت: دانشگاه های عرضه محور و دانشگاه های تقاضا محور دو دانشگاهی هستند که در کشور وجود دارند.

دانشگاه های عرضه محور به مدارک بالاتر و مقاطع بالاتر توجه دارند.

محورهای بحث و دروس، تئوری است و در حقیقت اگرچه گوشه چشمی هم به بازار دارند، ولی آن سلیقه ای خواهد بود و جزو ماموریت ها به حساب نمی آید.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره دانشگاه های تقاضا محور نیز اظهار داشت: دانشگاه های تقاضامحور، دانشگاه هایی هستند که باید نیازهای بازار را توجه کنند و دانشگاه فنی و حرفه ای نیز یکی از همان دانشگاه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای وارد بازار کار می شوند

70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای وارد بازار کار می شوند