مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 17:102017-03-29حوادث

توقیف یک کامیون با 10 تن بار قاچاق در دلیجان


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: محموله 10 تنی لیمو ترش قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال از یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی دلیجان کشف و توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دلیجان، روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: کامیون مذکور متوقف و پس از بازرسی آن، 10 تن لیمو ترش قاچاق فاقد هرگونه برگه گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر تداوم برنامه های عملیاتی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در استان بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کشف یک هزار و 740 نخ سیگار قاچاق در اراکرییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک هزار و 740 نخ سیگار قاچاق، روز گذشته در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان کشف شد.

مهدی تقوی نیا افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان در تحقیقاتی، از فعالیت فردی در شهرستان اراک در زمینه خرید و فروش سیگار قاچاق مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک کامیون با 10 تن بار قاچاق در دلیجان

توقیف یک کامیون با 10 تن بار قاچاق در دلیجان