مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 16:402017-03-29سياسي

ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان تشکیل شد+ اسامی


در بیانیه حزب ندای ایرانیان آمده است: سلسله نشست های مدیریت شهری ندای ایرانیان، با حضور موسوی لاری، مسجد جامعی، مرتضی الویری و عطریانفر تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: یکی از بنیادی ترین رویکرد های ندای ایرانیان بحث جوانگرایی در سپردن مسئولیت ها در مدیریت کشور بوده است، اما این موضوع در حد شعار متوقف نشده است و شاهد عمل به این رویکرد در درون حزب نیز هستیم، از عدم کاندیداتوری فردی با پتانسیل های صادق خرازی در انتخابات پیشین تا سپردن مسئولیت ستاد انتخاباتی حزب به عضو جوانتر حزب.

اما این رویکرد تنها هدف فرهنگ سازی را دنبال نمی کند و مرکزیت حزب با نگاهی کارکردگرایانه نیز به این انتخاب رسیده است.

ما بر این باوریم در شرایط فعلی که روش های تبلیغاتی کلاسیک منسوخ شده است این انتخاب می تواند منجر به برقراری ارتباط بهتر میان الیت سیاسی و جوانان غیر سیاسی شود.

این بیانیه می افزاید: نقش جوانان در ستاد انتخاباتی ندای ایرانیان البته به معنی محروم شدن از تجربه بزرگان نیست، شورای عالی مشاوران این ستاد متشکل از افراد با تجربه ای مانند شهاب طباطبایی، حسن یونسی، سعید نور محمدی، سجاد سالک، سامان بختیاری، داوود روشنی، پژمان گرامی، نسیم بیت سیاح، عارف نادرزاده و سودابه رادفرد است که هر کدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان تشکیل شد+ اسامی

ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان تشکیل شد+ اسامی