مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 16:352017-03-29سياسي

لزوم طراحی ساز و کارهای انتخاباتی مختص پارلمان های شهری


به نظر می رسد، همزمانی انتخابات شوراها با ریاست جمهوری باعث غفلت نسبی جریانات سیاسی از مساله مهم پارلمان های شهری شده است.

برای همین لازم است در کنار ساز و کارهای انتخاباتی که برای ریاست جمهوری طراحی می شود.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 26 لزوم توجه بیشتر اصولگرایان به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و پرهیز از تمرکز تنها بر انتخابات ریاست جمهوری از موضوعاتی است که برخی کارشناسان سیاسی و حتی چهره های اصولگرا بر آن تاکید دارند؛ مساله ای که به نظر می رسد اگرچه از سوی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در حال پیگیری است، اما اهتمام بیشتری را می طلبد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اهمیت انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به اندازه ای است که به نظر می رسد عمده تمرکز دو جریان سیاسی (اصولگرایان و اصلاح طلبان) بر این انتخابات گذاشته شده است.

البته هر دو جریان در قالب کمیته هایی موضوع انتخابات شوراها را پیگیری می کنند و اقدامات نسبی را در خصوص این انتخابات صورت داده اند، اما بازهم به نظر می رسد که پارلمان های شهری و همزمانی انتخابات آن با ریاست جمهوری در عرصه سیاسی مظلوم مانده اند.

سایه انتخابات ریاست جمهوری بر انتخابات شوراها چنان سنگینی می کند که حتی برخی سیاسیون خواهان عدم همزمانی انتخابات پارلمان های شهری با راست جمهوری شده اند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم طراحی ساز و کارهای انتخاباتی مختص پارلمان های شهری

لزوم طراحی ساز و کارهای انتخاباتی مختص پارلمان های شهری