مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 16:052017-03-29اقتصادي

تکذیب اخراج 200 نیروی صنعت نفت


یک مسئول شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی با تکذیب اخراج 200نفر از کارکنان این شرکت در پایان سال 1395 گفت: زمان قرارداد حدود 30 نفر از کارکنان در اسفند ماه به دلایلی مانند اتمام اجرای پروژه ها به پایان رسیده و بحث اخراج و یا تعدیل آنها مطرح نبوده است.

امیرعلی نوری امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با ایرنا درباره ادعای اخراج 200 نفر از کارکنان این شرکت در پایان سال 1395، افزود: هیچ گاه موضوع اخراج و یا تعدیل 200 نفر مطرح نبوده و به نظر می رسد نشر این مطلب، با هدف جوسازی و یا شیطنت رسانه ای بوده است.

مدیر منابع انسانی و توسعه کارکنان شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی اضافه کرد: زمان پایان قرارداد نیروها مربوط به اسفندماه بوده و بر این اساس، موضوع اخراج و یا تعدیل قبل از پایان قرارداد مطرح نیست.

وی با بیان اینکه واژه اخراج و یا تعدیل در این باره درست نیست، ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) یک شرکت پروژه محور است، بر اساس آغاز و یا پایان یافتن پروژه ها اقدام به جذب نیروی انسانی می کند.

نوری یادآور شد: بر این اساس، سیاست های جذب نیروی انسانی تابع شروع و یا پایان پروژه های این شرکت است.

وی افزود: همه نیروهایی که قرارداد آنها به دلایلی مانند نیاز نداشتن پروژه ها و نیز افزایش سطح اتوماسیون، پس از اسفند ماه تمدید نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب اخراج 200 نیروی صنعت نفت

تکذیب اخراج 200 نیروی صنعت نفت