مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 12:052017-03-29اقتصادي

ذخیره سازی گندم معادل 18 ماه نیاز استان قزوین


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: معادل 18 ماه نیاز استان گندم ذخیره سازی شده و برنامه ریزی های لازم برای ارتقاء کیفیت نان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی دیشب در جریان بازدید از کارخانه آرد تاکستان با بیان این که در موعد خرید گندم باید نظارت های لازم صورت گیرد، افزود: چرخه تهیه و تولید آرد و نان باید اصلاح شود و به همین منظور تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی با بیان این که نان یکی از مهم ترین موارد مصرفی مردم است، بر لزوم آموزش و مهارت لازم خبازان و کارگران نانوایی ها تأکید کرد و افزود: نانوایان و کارگران نانوایی ها باید مهارت لازم برای تولید نان با کیفیت را کسب و نسبت به تهیه نان مرغوب برای مردم تلاش کنند.

این مسئول اقتصادی استان قزوین با اشاره به عدم رضایت مندی مردم از کیفیت نان، گفت: باید چرخه تولید از گندم تا آرد اصلاح شود و آموزش های لازم برای پخت نان با کیفیت در دستور کار قرار گیرد.

حبیبی با تقدیر از مدیریت کارخانه آرد تاکستان، تصریح کرد: هم اکنون و به طور روزانه حدود 100 تن آرد در این کارخانه تولید و به بازار مصرف عرضه می شود و نزدیک به 60 نفر بطور مستقیم در آن مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی گندم معادل 18 ماه نیاز استان قزوین

ذخیره سازی گندم معادل 18 ماه نیاز استان قزوین