مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 12:002017-03-29سياسي

نمایش آثار موزه « لوور » تا پایان امسال در موزه ملی ایران


بر اساس تفاهم های انجام شده امیدواریم که اواخر امسال اشیاء موزه «لوور» در ایران به نمایش گذاشته شود.

- نمایش آثار موزه لوور تا پایان امسال در موزه ملی ایران رییس موزه ملی ایران گفت: بر اساس تفاهم های انجام شده امیدواریم که اواخر امسال اشیاء موزه لوور در ایران به نمایش گذاشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، جبرییل نوکنده با اشاره به وضع اشیاء موزه لوور که قرار بود وارد ایران شود، افزود: بر اساس توافق از پیش انجام شده، قرار است هیئت ایرانی اواخر فروردین به موزه لوور اعزام شوند.

وی در مورد اشیاء انتخاب شده برای نمایش در موزه ملی گفت: انتخاب های اولیه در مورد اشیای مورد نظر انجام شده است منتهی اشیاء باید از نزدیک مشاهده، پایش و کنترل شوند، ضمن اینکه شرایط محیطی باید گزارش شود.

رییس موزه ملی ایران افزود: در راستای انتخاب دقیق اشیاء، هیئت کارشناسی از دو طرف به بررسی دقیق اشیاء می پردازند تا در نهایت وضع و نوع اشیاء مورد نظر برای نمایش در موزه ملی نهایی شود.

نوکنده با اشاره به زمان نمایش این آثار گفت: برنامه این است که اواخر امسال این اشیاء در موزه ملی نمایش داده شود، ضمن اینکه این اشیاء به مدت سه ماه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار موزه « لوور » تا پایان امسال در موزه ملی ایران

نمایش آثار موزه « لوور » تا پایان امسال در موزه ملی ایران