مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 11:402017-03-29اقتصادي

روسیه بازاری جذاب برای تجار ایرانی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران روسیه را بازاری جذاب برای تجاری ایرانی دانست و گفت: ایران، پیگیر تجارت آزاد با پنج کشور حوزه اوراسیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از صدا و سیما، غلامحسین شافعی پس از امضای اسناد همکاری با روسیه در بازگشت از مسکو، درباره سهم بخش خصوصی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی: اشتغال-تولید و انتظارات این بخش از دولت، افزود: یکی از موضوعات اصلی سیاست های اقتصادی مقاومتی که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید دارند، مردمی کردن اقتصاد است و معظّم له اشاره داشته اند که هر جا کار به مردم سپرده شده، با توفیق مواجه شده است و هر جایی که مردم از این فعالیت ها دور ماندند ما توفیق چندانی نداشته ایم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود : اقتصاد مقاومتی آن است که تاب آوری در برابر شوک های اقتصادی داشته باشیم، زمانی می توانیم تاب آوری اقتصادی را در اقتصاد کشور شاهد باشیم که چالش های اقتصادی کشور را شناسایی کنیم .

شافعی افزود: شاید بزرگترین چالش ما مقابل تکانه های اقتصادی، اقتصاد تک محصولی و وابستگی به نفت است و به محض تغییر در میزان صادرات یا قیمت نفت، کل اقتصاد را تحت تاثیر قرار می دهد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران درباره مهمترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی مرتبط با بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه بازاری جذاب برای تجار ایرانی

روسیه بازاری جذاب برای تجار ایرانی