مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 11:152017-03-29بين الملل

قدرت های هسته ای به مطالبه جهانی بی اعتنا هستند


سفیر ایران در سازمان ملل متحد گفت کشورهای هسته ای بی اعتنا به مطالبه جهانی، مشغول مدرن سازی زرادخانه هسته ای خود هستند.

- "؛ خوشرو، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد امروز در بخش عالیرتبه اجلاس مذاکره سند حقوقی ممنوعیت سلاح های هسته ای سخنرانی نمود و مواضع و انتظارات کشورمان را در خصوص خلع سلاح هسته ای تشریح کرد.

وی گفت: تاریخ سلاح های هسته ای یادآور زشت ترین واقعه تاریخ و بزرگ ترین نسل کشی و سوء استفاده از دست آورد علمی انسان است.

انفجار سلاح های هسته ای توسط آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی فاجعه ای انسانی با ابعاد بی سابقه در به وجود آورد و امنیت بشری را با تهدیدی عظیم مواجه ساخت.

نماینده ایران با انتقاد از کشورهای دارنده سلاح هسته ای گفت خواست مشروع و مطالبه جدی جامعه ی جهانی برای امحاء کامل سلاح های هسته ای توسط گروه انگشت شماری از دولت ها، که امنیت خیالی خود را بر ناامنی همگانی بنا کرده اند، نادیده گرفته شده است.

خوشرو افزود متاسفانه تلاش های بین المللی و اسنادی مانند ان پی تی در برطرف ساختن تهدید بزرگ سلاح های هسته ای توفیق نداشته اند و عمده ترین عامل این عدم موفقیت این است که کشورهای دارنده سلاح هسته ای هیچ اقدام جدی در اجرای تعهدات خلع سلاح هسته ای خود صورت نداده است و گمان ما این است که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت های هسته ای به مطالبه جهانی بی اعتنا هستند

قدرت های هسته ای به مطالبه جهانی بی اعتنا هستند