مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 10:452017-03-29سياسي

کار جهادی برای محرومیت زدایی موجب کاهش فاصله طبقاتی می شود


نتیجه کار جهادی کسانی که با روحیه انقلابی در پی محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار هستند در درازمدت قطعاً موجب کاهش فاصله طبقاتی و زنده نگه داشتن روحیه و حس تعاون و نوع دوستی در جامعه می شود.

- فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا گفت: نتیجه کار جهادی کسانی که با روحیه انقلابی در پی محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار هستند در درازمدت قطعاً موجب کاهش فاصله طبقاتی و زنده نگه داشتن روحیه و حس تعاون و نوع دوستی در جامعه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمیدرضا رستمیان در جمع جهادگران گروه جهادی علمدار استان مازندران در بخش اندیکا شهرستان مسجد سلیمان، با اشاره به سختی مسافت و محرومیت فراوان منطقه هم چنین روحیه جهادی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: حضور جوانان غیور مازندرانی در ایام نوروز و در مناطق محروم استان خوزستان تأثیر بسزایی در روحیه مردم هم چنین حس خودباوری و عزت روستاییان دارد.

وی افزود: کارهای فرهنگی و آموزشی که جهادگران و دانشجویان انقلابی استان مازندران در این منطقه انجام می دهند می تواند به افزایش معرفت اسلامی و حس انقلاب دوستی مردم منطقه بینجامد.

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا گفت: نقطه مشترک میان مقوله های اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی، رویکرد جهادی آن ها است، رویکرد صادقانه و ایثارگرایانه که در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جهادی برای محرومیت زدایی موجب کاهش فاصله طبقاتی می شود

کار جهادی برای محرومیت زدایی موجب کاهش فاصله طبقاتی می شود