مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 07:352017-03-29اجتماعي

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها


ترافیک در باند جنوب به شمال محور کندوان پرحجم و روان بوده و در محور هراز محدوده تونل شماره 2 به علت یک فقره تصادف خسارتی 2 دستگاه سواری، نیمه سنگین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، وضعیت جوی و ترافیکی صبح روز چهارشنبه مورخ نهم فروردین 96 به شرح ذیل است: بارش باران در اکثر محورهای استان لرستان و محورهای نقده و میاندوآب در استان آذربایجان غربی شاهد هستیم.

ترافیک در باند جنوب به شمال محور کندوان پرحجم و روان بوده و ترافیک در محور هراز محدوده تونل شماره 2 به علت یک فقره تصادف خسارتی 2 دستگاه سواری، نیمه سنگین است.

محورهای مسدود نیز شامل محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور شیراز-جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان و محور روستای ارم-باوردان در استان هرمزگان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها