مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 23:012017-03-28بين الملل

سناتور آمریکایی: باید کل سپاه پاسداران را تحریم کنیم


یکی از مخالفان مشهور برجام در سنای آمریکا گفت: آمریکا نباید مقابل اقدامات منطقه ای ایران ساکت بنشیند و به همین علت است که لایحه تشدید تحریم های موشکی و تحریم کل سپاه پاسداران در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سناتور باب منندز از اعضای دموکرات سنا که از معدود مخالفان دموکرات برجام بود، امروز در اجلاس سالانه آیپک در خصوص لزوم مقابله با نهادهای انقلاب اسلامی ایران برای افزایش امنیت اسراییل سخن گفت.

منندز ابتدا مانند پیام نوروزی ترامپ به سراغ تاریخ رفت و گفت: به حق اسراییلی ها برای زندگی در سرایی که بی شک متعلق به اجدادشان بوده، اعتقاد دارم.

وی افزود: تاکنون بارها هزینه اعتقاد خود به اسراییل را پرداخته ام ولی از پا نخواهم نشست.

وی در ادامه به رأی منفی خود به برجام در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما اشاره کرد و از آن به عنوان سند افتخاری برای خود، یاد کرد؛ منندز گفت: اگر ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند، اسم من روی آن بمب نخواهد بود.

این سناتور آمریکایی سپس مانند بسیاری از دیگر مقامات کشورش، ایران را به ایجاد بی ثباتی و تنش در خاورمیانه محکوم کرد و گفت: آمریکا نمی تواند اجازه بدهد که رفتار ثبات زدایانه و تهاجمی ایران، مورد اغماض قرار بگیرد، بهمین خاطر بود که پیش نویس قانون تحریم های جدید ایران را ارائه دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: باید کل سپاه پاسداران را تحریم کنیم

سناتور آمریکایی: باید کل سپاه پاسداران را تحریم کنیم