مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 20:352017-03-28اقتصادي

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت توجه به کیفیت تولیدات داخلی


آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت توجه بیشتر به ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، وی عصر امروز در دیدار استاندار و برخی معاونان استانداری قم با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: در موضوع حمایت از تولید داخلی بیشتر به مردم توصیه می شود تا محصول داخلی خریداری کنند در حالیکه برخی تولیدکنندگان اعتقادی به افزایش کیفیت محصولات ندارند.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی باید آموزش های مستمر به تولید کنندگان ارائه تا اهمیت تولید محصول با کیفیت برای آنها تبیین شود .

وی همچنین بر لزوم حمایت بانک ها از واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: گاهی یک واحد تولیدی قادر به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود نیست و در چنین وضعی بانک ها جریمه های سنگین و پشت سرهم برای این واحدها تعیین می کنند.

آیت الله مکارم شیرازی حمایت دولت و جلوگیری از تعیین مالیات های بی رویه را از دیگر موارد مهم در رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان برشمرد و افزود: حل مسئله تولید و اشتغال مختص به یک نهاد و گروه خاصی نیست بلکه باید همه گروه ها با همکاری رسانه ها برای تولید محصول با کیفیت و در نتیجه افزایش اشتغال تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت توجه به کیفیت تولیدات داخلی

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت توجه به کیفیت تولیدات داخلی