مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 16:502017-03-28اقتصادي

اشتغال بیش از 200 جوان بومی در بخش خدمات تفریحی منطقه آزاد چابهار


قائم مقام ستاد خدمات سفر منطقه آزاد چابهار با اشاره به رشد 26 درصدی گردشگران تنها بندر اقیانوسی ایران و افزایش خدمات به آن ها از اشتغال بیش از 200 جوان بومی تنها در بخش خدمات تفریحی منطقه آزاد در نوروز96 خبر داد.

- نصیر بارکزهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، بااشاره به افزایش سفر هابه چابهار گفت:از آغاز تعطیلات نوروزی تا هشتم فروردین، بالغ بر257 هزار نفر در منطقه آزاد اقامت داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 26 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: میزان خدمات ارائه شده به مسافران مانند تأسیسات اقامتی - پذیرایی، فعالیت راهنمایان تور و برنامه های فرهنگی - تفریحی در نوروز 96 دوبرابر نوروز 95 است.

به گفته بارکزهی، امسال همه خدمات تفریحی در منطقه آزاد به بخش خصوصی واگذارشده که برای بیش از 200 جوان بومی اشتغال زایی کرده است.

معاون گردشگری منطقه آزاد چابهار با اشاره به افزایش خدمات تفریحی تصریح کرد: خدمات تفریحات دریایی، هوایی و زمینی برای مسافران نوروزی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فعال بودن 11شرکت دربخش تفریحات دریایی اظهار کرد: جت اسکی، راسل، بنانا، ماهی گیری خانوادگی و غواصی ازجمله خدماتی است که این شرکت ها ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از 200 جوان بومی در بخش خدمات تفریحی منطقه آزاد چابهار

اشتغال بیش از 200 جوان بومی در بخش خدمات تفریحی منطقه آزاد چابهار