مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 14:552017-03-28بين الملل

توسل رژیم صهیونیستی به موادمخدر در غزه


رژیم صهیونیستی برای نفوذ به داخل نوار غزه به پخش مواد مخدر در این منطقه متوسل شده است تا اوضاع معیشتی را بحرانی تر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الوطن عربستان سعودی، اشغالگران اسراییلی برای نفوذ به داخل نوار غزه به پخش مواد مخدر در این منطقه متوسل شدند تا اوضاع معیشتی را بحرانی تر کنند.

پس از حملات نظامی به نوار غزه، مقامات اشغالگر اسراییلی تلاش می کنند از طریق ترویج انواع مواد مخدر بین جوانان و غرق کردن آنها در منجلاب اعتیاد و سرگشتگی اجتماعی به داخل نوار غزه نفوذ کنند.

منابع میدانی در غزه اعلام کردند اسراییل به جنگ مواد مخدر متوسل شد زیرا پیروزی در این جنگ و تنگ کردن عرصه بر ساکنان محاصره شده نوار غزه آسان است.

هدف، بحرانی تر ساختن اوضاع معیشتی و به هم ریختن بافت اجتماعی از داخل از طریق قاچاق محموله های مواد مخدر از مرزهای زمینی و دریایی با استفاده از مزدوران و قاچاقچیان است.

این منابع اعلام کردند مقامات فلسطینی اخیرا از طریق تحقیقات سری، گروهی را شناسایی کردند که کارشان تجارت مواد مخدر است.

شخصیتهای اسراییلی بطور مستقیم پول در اختیار این افراد قرار می دهند تا ورودشان به نوار غزه و پخش انواع مواد مخدر در این منطقه را تسهیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل رژیم صهیونیستی به موادمخدر در غزه

توسل رژیم صهیونیستی به موادمخدر در غزه