مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 13:552017-03-28سياسي

30 درصد سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل هوایی


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: 30 درصد سفرهای نوروزی امسال در بخش حمل و نقل هوایی انجام شد که این موضوع نشان از توجه دولت به بخش حمل و نقل به ویژه در دوران پسابرجام دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، رحمت اله مه آبادی در جلسه دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به افزایش جابجایی ها در حوزه حمل و نقل هوایی افزود: 30 درصد سفرهای نوروزی امسال در بخش حمل و نقل هوایی انجام شدکه این موضوع نشان از توجه دولت به بخش حمل و نقل به ویژه در دوران پسابرجام دارد.

وی با اشاره به خدمات متفاوت حوزه حمل و نقل هوایی کشور در ایام نوروز گفت: خدمات وای.

فای رایگان در 10 فرودگاه کشور ارائه شد ضمن اینکه به طور ویژه استقرار راهنمای مسافر در اکثر فرودگاه های کشور را شاهد بودیم.

مه آبادی افزود: در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو انجام شد؛ به علاوه خودروهای مدرن و هیبریدی نیز به ظرفیت حمل و نقل مورد نیاز به فرودگاه ها نیز افزوده شد.

وی افزایش موقعیت پارکینگ خودروها در فرودگاه های کشور را از دیگر اقدامات دانست و گفت: در کنار افزایش ظرفیت و موقعیت پارکینگ ها در فرودگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل هوایی

30 درصد سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل هوایی