مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 12:352017-03-28پزشكي

اعزام بیش از 70 تیم بسیج پزشکی به حاشیه شهر مشهد


مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: پارسال بیش از 70 تیم بهداشتی درمانی به نواحی حاشیه شهر مشهد اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر شاهین محمد صادقی، افزود: همواره بسیج جامعه پزشکی به دنبال محرومیت زدایی بهداشتی و درمانی از مناطق محروم بوده است که پارسال اقدامات خوبی با همکاری پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی در سطح استان انجام شد.

وی با اشاره به حضور 10 کانون فعال بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، افزود: یکی از اقدامات قابل توجه بسیج جامعه پزشکی درسال 95، برپایی بیمارستان صحرایی در روستای محروم سنگر از توابع شهرستان سرخس بود.

محمد صادقی گفت: در این بیمارستان صحرایی به 7 هزار نفر خدمات تخصصی و عمومی از جمله عینک رایگان، انجام آزمایش ها، فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی ارائه شد.

وی محرومیت زدایی بهداشتی درمانی در حاشیه شهر و ارائه خدمت به زائران پیاده را از دیگر فعالیت های مهم بسیج جامعه پزشکی در سال 95 خواند و گفت: در ارائه خدمت به زائران پیاده امام رضا(ع) و اباعبدالله(ع) پیراپزشکان دوشادوش پزشکان و پرستاران همکاری بسیار خوبی در تمام زمینه ها، مخصوصاً در بحث فیزیوتراپی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 70 تیم بسیج پزشکی به حاشیه شهر مشهد

اعزام بیش از 70 تیم بسیج پزشکی به حاشیه شهر مشهد