مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 11:052017-03-28ورزشي

13سال قبل/وقتی لیپی،کی روش را سرمربی رئال کرد


بعد از 13 سال، دست تقدیر لیپی و کی روش را در قامت هدایت چین و ایران و در استادیوم آزادی برابر هم قرار داده است اما این بار، شرایط طرفین به کلی متفاوت است و کی روش با کسب پیروزی می تواند هر لحظه خود را دومین صعود متوالی با ایران نزدیک تر ببیند.

- 14 سال پیش، مارچلو لیپی در قامت هدایت بیانکونری ها با حذف رئال مادرید، مقدمات حضور کی روش روی نیمکت کهکشانی ها را فراهم کرد.

​​​​​​​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در ابتدای هزاره جدید و با کارگردانی فلورنتینو پرز، پروژه کهکشانی های یک در مادرید رقم خورد و ستارگان تیم های مختلف در رختکن قوهای سپید گرد هم آمدند.

در تیمی که هدایت آن را ویسنته دلبوسکه بر عهده داشت، ستارگانی مانند کاسیاس، هیرو، روبرتو کارلوس، زیدان، فیگو، رونالدو و رائول بازی می کردند و این تیم بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان به شمار می آمد اما از آن سو یوونتوس تحت هدایت لیپی نیز با ترکیبی مقتدر شامل ستارگانی چون بوفون، تورام، زامبروتا، ندود، کامورانزی، دلپیرو و ترزگه و بعد از حذف دراماتیک بارسا در مرحله یک چهارم، به مصاف مادریدی ها می رفت.

رئال مادرید طی 3 فصل اخیر دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده بود و برای سومین قهرمانی در هزاره جدید، یوونتوس سرسخت را در مرحله نیمه نهایی ملاقات کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13سال قبل/وقتی لیپی،کی روش را سرمربی رئال کرد

13سال قبل/وقتی لیپی،کی روش را سرمربی رئال کرد