مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 09:402017-03-28سياسي

ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی از الزامات اقتصاد مقاومتی است


عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: توسعه زنجیره تولید و ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی از الزامات رعایت چارچوب های اقتصاد مقاومتی است.

- علی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبر گزاری خانه ملت درباره نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر"اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال"، گفت:برای پاسداری از چارچوب های اقتصاد مقاومتی هیچ راهی جز افزایش تولیدات کشاورزی به همراه رعایت استاندارهای بین المللی نداریم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه بیمه محصولات کشاورزی یکی از ارکان اصلی برای افزایش تولید محصولات کشاورزی در راستای اصول اقتصاد مقاومتی به شمار می آید، تصریح کرد: زمانی که کشاورز آگاهی داشته باشد که پس از وقوع حوادث غیر مترقبه به سرعت خسارتش پرداخت می شود بدیهی است با انگیزه مضاعف به سمت تولید محصولات با کیفیت حرکت می کند.

وی ادامه داد: ایجاد بازارچه های تولید به مصرف و بالابردن ضرایب تولید در راستای حفظ حقوق مصرف کننده و توسعه زنجیره صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی از عواملی است که باید در زمینه تحقق شعار سال مدنظر قرار بگیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعیین تعرفه محصولات کشاورزی باید بر طبق حقوق تولید کننده عملیاتی شود، یادآورشد: با اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی از الزامات اقتصاد مقاومتی است

ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی از الزامات اقتصاد مقاومتی است