مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 09:102017-03-28پزشكي

امحاء 2 تن مواد غذایی فاسد در جوانرود


2 تن مواد غذایی فاسد در جوانرود امحاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کرمانشاه، کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان جوانرود گفت: این میزان مواد غذایی فاسد را از اول اسفند 1395 تا کنون کشف و امحاء کرده ایم.

به گفته ابراهیم سهامی، طرح سلامت نوروزی به منظور تشدید نظارت های بهداشتی هدفمند بر فعالیت مراکز تهیه وتوزیع موادغذایی ، اماکن عمومی، بین راهی، و تفریحی و توریستی شهرستان جوانرود تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح، کارشناسان و بازرسان بهداشت هر روز از ساعت 8 صبح تا 22 بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و تورستی نظارت می کنند.

سهامی از مردم خواست؛ درصورت مشاهده هر گونه تخلف از عرضه کنندگان مواد خوراکی، با شماره تلفن های 732 مراکز تهیه، 207 اماکن عمومی، 63 بین راهی، و سامانه 58 ، تماس بگیرند.

رییس دامپزشکی شهرستان جوانرود هم گفت: از تاریخ 28 اسفند 1395 تاکنون، 5 باب قصابی غیرمجاز بین راهی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروهای انتظامی، در روستای صفی آباد شهرستان پلمپ شده اند.

دکتر احمد امیری افزود: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی درقالب 3 اکیپ ثابت وسیار توسط شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود تا 15 فرودین در سطح شهرستان به صورت مستمر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء 2 تن مواد غذایی فاسد در جوانرود

امحاء 2 تن مواد غذایی فاسد در جوانرود