مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 08:552017-03-28سياسي

عیدی 20 هزار تومنی آیت الله مکارم شیرازی به شهردار قم (+عکس)


" شهردار قم در جریان دیدار نوروزی با آیت الله مکارم شیرازی از این مرجع عالیقدر درخواست عیدی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه همه باید برای شهر قم در کشور ویژه فعالیت کنند افزودند: شهر قم متعلق به تمام جامعه شیعیان جهان است؛ اولا مرکز تشیع و محل بارگاه حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است و مرکز اصلی حوزه علمیه شیعه نیز در این شهر واقع شده است.

ایشان با بیان اینکه نگاه شیعیان به قم متفاوت است افزودند: مسوولان ملی و استانی باید بدانند که جایگاه قم چیست و چه وظیفه ای نسبت به آن دارند.

این مرجع تقلید بیان کردند: ما نمی گوییم قم شهری لوکس شود بلکه باید شهری آبرومند باشد و هرکس وارد این شهر می شود متوجه جایگاه و منزلت ویژه این شهر باشد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مشکل بافت فرسوده در شهر قم تصریح کردند: بافت های فرسوده شهر قم هم خطرناک است و هم زیبنده نیست و باید کم کم به دنبال این باشیم که ساماندهی این بافت ها صورت گیرد.

ایشان با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های محدوده حرم مطهر گفتند: هرکسی وارد قم می شود به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران می رود و این دو مکان مقدس باید ویژه رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی 20 هزار تومنی آیت الله مکارم شیرازی به شهردار قم (+عکس)

عیدی 20 هزار تومنی آیت الله مکارم شیرازی به شهردار قم (+عکس)