مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 08:262017-03-28اجتماعي

واژه های تخصصی آموزش و پرورش/31 نقش بهداشت یار در مدرسه


بهداشت یار، دانش آموز دوره ابتدایی است که با عضویت داوطلبانه در یک تشکل خاص، برای اجرای مطلوب برنامه های بهداشتی مدرسه، به صورت داوطلبانه با مراقب سلامت همکاری می کند.

- "، در واژه نامه تخصصی (ترمینولوژی) آموزش و پرورش در خصوص واژه بوفه/Buffet آمده است: محلی برای فروش غذا و نوشابه در مکان‎های عمومی یا اتاقکی در حیاط مدرسه برای ارائه خوراکی‎های مجاز به دانش‎آموزان و کارکنان مدرسه.

قفسه ظروف، قفسه چوبی یا فلزی که لوازم سفره را در آن جای دهند، محل فروش نوشابه و خوراکی در رستوران ها و مکان های عمومی، جای غذا خوردن در باشگاه ها، تماشاخانه ها، ایستگاه های راه آهن و غیره.

به کاربستن/Application؛ Implementation: توانایی و صلاحیت به کار بردن آموخته ها در موقعیّت های جدید و واقعی در زندگی فردی و اجتماعی.

استفاده از افعالی مانند محاسبه می کند، به کار می برد، تهیه می کند، حل می کند، نمایش می دهد، مربوط به این سطح از حیطه شناختی است.

بهای تمام شده/Costing: قیمت تمام شده بهبود/ Improvement: تلاش برای ارتقای کیفیت، کارایی و اثربخشی یا بهتر ساختن نسبت به حالت قبل که در امر آموزش معمولاً به منظور بالا بردن سطح نمرات و ارتقای مهارت‎های دانش آموزان انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژه های تخصصی آموزش و پرورش/31 نقش بهداشت یار در مدرسه

واژه های تخصصی آموزش و پرورش/31 نقش بهداشت یار در مدرسه