مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 00:402017-03-27بين الملل

خودداری آمریکا و متحدانش از مذاکرات منع تسلیحات هسته ای


آمریکا، انگلیس و فرانسه در میان حدود 40 کشوری هستند که در مذاکرات درباره پیمانی درخصوص منع تسلیحات هسته ای که قرار است روز دوشنبه در سازمان ملل متحد آغاز شود، - شرکت نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ خبرگزاری رویترز در گزارشی از نیویورک نوشت: نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه در میان حدود 40 کشوری هستند که در مذاکرات درباره پیمانی درخصوص منع تسلیحات هسته ای که قرار است روز دوشنبه در سازمان ملل متحد آغاز شود، شرکت نخواهند کرد.

هیلی در مصاحبه با خبرنگاران افزود کشورهایی که از شرکت در این مذاکرات صرفنظر کرده اند در عوض به پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای (ان پی تی) متعهد هستند که سال 1970 به اجرا درآمد و هدف از آن جلوگیری از گسترش تسلیحات هسته ای و فناوری تسلیحات هسته ای است.

سفیر آمریکا در سازمان ملل افزود: آیا عجیب است که ایران حامی این موضوع است؟ جای تعجب نیست.

پس چیزی که من به شما می گویم این است که شما امروز شاهد خواهید بود که تقریبا چهل کشور در مجمع عمومی حضور ندارند اما این چهل کشور می گویند در چنین روزی ما دوست داریم شاهد منع تسلیحات هسته ای باشیم اما در چنین روزی وقتی اجازه داده شود بازیگران بد تسلیحات هسته ای داشته باشند و آن دسته از ما که به خوبی تلاش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری آمریکا و متحدانش از مذاکرات منع تسلیحات هسته ای

خودداری آمریکا و متحدانش از مذاکرات منع تسلیحات هسته ای