مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 23:002017-03-27ورزشي

حسن روحانی وارد مسکو شد


رییس جمهور اسلامی ایران برای دیداری رسمی از فدراسیون روسیه ، عصر دوشنبه در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد مسکو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران برای دیداری رسمی از فدراسیون روسیه ، عصر دوشنبه در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد مسکو شد.

مراسم استقبال در فرودگاه وونکووا مسکو با نواخته شدن سرود ملی دو کشور آغاز شد و پس از رژه گارد احترام از مقابل حسن روحانی ،مقام های روسی حاضر در مراسم به رییس جمهور معرفی شدند.

رییس جمهور قرار است عصر امروز با نخست وزیر روسیه دیدار و گفت گو کند.

روحانی در این سفر دو روزه که به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه انجام می گیرد، مذاکرات مشترکی را با همتای روسی خود و مقامات بلند پایه این کشور با محوریت مهمترین موضوعات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی خواهد داشت.

ایران و روسیه در جریان این سفر و با هدف تعمیق بیش از پیش روابط ، چندین سند همکاری نیز در حوزه های مختلف از جمله حقوقی و قضایی، راه و شهرسازی، فناوری و ارتباطات، نیرو و انرژی، استاندارد و ورزش امضا می کنند.

همچنین با توجه به حضور همزمان نمایندگان بخش خصوصی کشورمان دراین سفر، بازرگانان و فعالان اقتصادی نیز جلسه مشترک و مذاکرات متعددی در حوزه های مختلف خواهند داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن روحانی وارد مسکو شد

حسن روحانی وارد مسکو شد