مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 22:252017-03-27سياسي

افزایش دوازده درصدی حضور داوطلبان نمایندگی شوراها در استان یزد


آمار ثبت نام شدگان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا حاکی از رشد دوازده درصدی استقبال داوطلبان شوراها در استان یزد است .

- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد اعلام کرد ؛ افزایش دوازده درصدی حضور داوطلبان نمایندگی شوراها در استان یزد آمار ثبت نام شدگان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا حاکی از رشد دوازده درصدی استقبال داوطلبان شوراها در استان یزد است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما " آمار ثبت نام شدگان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا حاکی از رشد دوازده درصدی استقبال داوطلبان شوراها در استان یزد است .

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در اولین نشست این کمیته در سال جدید با اعلام این خبر گفت در این دور از انتخابات 3800 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام ،که از این تعداد 1039 نفر برای شوراهای شهری و 2761 نفر برای شوراهای روستایی اعلام حضور کرده اند .

به گفته حیدری ، نامزدهای این دوره در مقایسه با دوره قبل جوان تر هستند و حضور ایثارگران نیز نسبت به دوره قبل رشد 23 درصدی را نشان می دهد .

عباس حیدری افزود سطح تحصیلات داوطلبان شوراها نیز افزایش یافته به طوری که آمار نامزدهای با مدرک کارشناسی ارشد 170 درصد رشد و آمار نامزدهای با مدرک دکترا 270 درصد رشد نشان می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دوازده درصدی حضور داوطلبان نمایندگی شوراها در استان یزد

افزایش دوازده درصدی حضور داوطلبان نمایندگی شوراها در استان یزد