مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 22:002017-03-27سياسي

پیام تسلیت سردار صفوی در پی درگذشت رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس


دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا طی پیامی درگذشت حسین اردستانی - رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس - را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون خانواده محترم جناب آقای دکتر حسین اردستانی رییس فقید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سلام علیکم خبر درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر حسین اردستانی واصل و موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، این ضایعه ناگوار را به همسر گرانقدر و فرزندان ارجمند آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض می نمایم.

حضور ارزشمند آن راوی صدیق در جبهه های نبرد حق علیه باطل و تلاش خالصانه و تأثیرگذار در ثبت وقایع دفاع مقدس و بیش از دو دهه مجاهدت مستمر برای انتقال علوم و معارف دفاع مقدس که ناشی از دغدغه مندی و احساس تعهد و تکلیف ایشان بود، توشه ای است که در پیشگاه ایزد منان مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

اینجانب ضمن ارج نهادن به فداکاری های آن محقق گرانقدر و نویسنده توانا، از ذات اقدس ربوبی برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین اردستانی، رییس مرکز تحقیقات دفاع مقدس و از محققین، نویسند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت سردار صفوی در پی درگذشت رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

پیام تسلیت سردار صفوی در پی درگذشت رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس