مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 19:352017-03-27اقتصادي

توصیه های معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از اماکن تاریخی


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به احیا، نوسازی و مرمت فضاهای شهری در قالب برنامه های بازآفرینی ، گفت: این اماکن گزینه خوبی برای اقامت و بازدید علاقمندان در تعطیلات نوروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک سال نو گفت: شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اقدامات گسترده ای را جهت احیا، نوسازی و مرمت فضاهای شهری در قالب برنامه های بازآفرینی در کشور انجام داده است .

ایزدی اضافه کرد: بخش اول اقدامات انجام شده مربوط به مرمت و حفاظت ساختمان هایی است که یا از سوی وزارت راه و شهرسازی و یا با همکاری بخش خصوصی و شهرداری در حال حاضر تبدیل به مکانی برای اقامت و استفاده مسافران شده است.

وی با تأکید براینکه اکثر این ساختمان ها در تعطیلات نوروزی دارای برنامه های ویژه و سرگرم کننده ای هستند ، گفت : بخشی از این ساختمان ها به صورت تک بنا مانند خانه منوچهری کاشان و خانه کبیر گرگان و برخی دیگر به صورت بزرگتر و چندبنا مانند خانه عامری های کاشان آماده پذیرایی و اقامت از مسافران در این ایام هستند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی نوع دوم ساختمان های مرمت شده که توصیه می شود حتما شهروندان بازدید کنند ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از اماکن تاریخی

توصیه های معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از اماکن تاریخی