مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 19:252017-03-27اقتصادي

مفتح : تحقق اشتغال پایدار از مسیر رونق تولید ملی


نماینده مردم همدان و تویسرکان تاکید کرد: مشکلات حوزه اشتغال باید از مسیر پایدار و توجه به تولید برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، محمدمهدی مفتح در مصاحبه با رادیو اقتصاد ، لزوم تلاش قوای سه گانه در جهت تمرکز بر رفع مشکل بیکاری جوانان را متذکر شد و افزود: اشتغال پایدار به نحوی باید پیاده سازی شود که مشکل تولید و سایر شاخص های اقتصادی از جمله رکود و تورم به صورت اساسی و ریشه ای حل و فصل شود.

وی اضافه کرد: تلاش ها باید در جهتی متمرکز شود که در حوزه تولید به رونق دست یابیم و بدین ترتیب مشکل بیکاری نیز حل خواهد شد و موضوع اشتغال به نحوی مناسب رونق خواهد یافت و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، این محورها باید در یک برنامه زمان بندی شده و مشخص اجرایی شود.

مفتح در خصوص وظیفه مجلس شورای اسلامی گفت: در این حوزه نیازمند قوانین متعدد نیستیم و تنها در برخی جزییات نیازمند قانون هستیم و مجلس در زمینه تقنین آمادگی کامل دارد؛ همچنین بانک ها باید در خدمت تولید قرار گیرند و مجلس در امر نظارت بر اجرا وظیفه خود را به خوبی اجرایی خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه وظیفه دولت در امر تحقق و اجرای شعار سال را مورد تاکید قرار داد و افزود: مجلس و کمیسیون ها آمادگی کامل دارند که در خصوص توجه به تولید و توقف بیکاری وظیفه خود را به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتح : تحقق اشتغال پایدار از مسیر رونق تولید ملی

مفتح : تحقق اشتغال پایدار از مسیر رونق تولید ملی