مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 18:262017-03-27سياسي

رییس قوه قضاییه: دستگاه قضایی جای برخوردهای از سر هوس و خواهش از متهمان نیست


رییس قوه قضاییه در نشست مسئولان عالی قضایی تصریح کرد: دستگاه قضایی جای برخوردهای از سر هوس نیست کما اینکه جای خواهش از متهمان هم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی " رییس قوه قضاییه در نشست مسئولان عالی قضایی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال ، برخورد دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی و تأمین امنیت سرمایه گذاری سالم را مورد تأکید قرار داد و گفت: ما قطعاً با تأمین امنیت سرمایه گذاری و رفع موانع تولید و اشتغال، دولت را در جهت تحقق فرمایش های رهبر معظم انقلاب کمک خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در نشست مسئولان عالی قضایی، با تبریک سال جدید به مقام معظم رهبری، ملت ایران و همه قضات و کارکنان شریف دستگاه قضایی تصریح کرد: سال گذشته برای قوه قضاییه سالی توام با توفیقات بسیار و در ضمن پاره ای دشواریها و کاستی ها بود که این مسئله برای یک دستگاه بزرگ امری کاملا طبیعی است.

رییس دستگاه قضایی با اشاره به مسئولیت سنگین قوه قضاییه و رسیدگی به حدود 15 میلیون پرونده در کنار خدمات سازمانهای تابعه دستگاه قضایی، افزود: بسیاری از کاستی ها که موجب برخی نارضایتی ها می شود ناشی از اموری است که در اختیار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: دستگاه قضایی جای برخوردهای از سر هوس و خواهش از متهمان نیست

رییس قوه قضاییه: دستگاه قضایی جای برخوردهای از سر هوس و خواهش از متهمان نیست