مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 16:502017-03-27اقتصادي

رقابت خودروهای لوکس مرسدس بنز و بی ام و


بی ام و خودروساز لوکس آلمانی گفت این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه حدود 40 خودروی مدل بالای جدید در سال های آینده است.

این اقدام تلاشی خواهد بود برای جبران عقب ماندگی از شرکت خودروساز مرسدس بنز که سال پیش در یک پیشامد تاریخی از بی ام و، - " و به نقل از گالف تودی، این گروه خودروسازی واقع در مونیخ قصد دارد تا در 2017 و 2018 تعداد 40 خودروی جدید و یا به روز شده خود را عرضه کند.

هرالد کروگر مدیر اجرایی بی ام و که در کنفرانس مطبوعاتی سالیانه صحبت می کرد هدف این کار را بزرگترین محصول تهاجمی در تاریخ این شرکت می داند.

کروگر گفت "ما همیشه شرکت بلند پروازی بوده ایم و من قول می دهم که به همین صورت باقی بمانیم"سال گذشته مرسدس بنز بهترین خودروساز در گروه دایملر اشتوتگارت فروش بیشتری از بی ام و در قسمت خودرو های لوکس بدست آورد که این مسئله در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است.

خودروهای لوکس مرسدس بنز چه از لحاظ تعداد فروش و چه از لحاظ حاشیه سود از بی ام و سبقت گرفته است و حالا کروگر مدیر اجرایی شرکت با لوگوی خانه های آبی و سفید قول داده است تا در آینده تأکید بیشتری بر بخش خودروی لوکس به عنوان تضمین سودآوری داشته باشد که شامل یک مدل جدید اس یو وی لوکس شهری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت خودروهای لوکس مرسدس بنز و بی ام و

رقابت خودروهای لوکس مرسدس بنز و بی ام و